Розніца паміж версіямі «Беларускае тэлебачанне і радыё (газета)»

няма тлумачэння праўкі
Тэгі: Візуальны рэдактар першае рэдагаванне
|ISSN =
|вэб-сайт =
|лагатып=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/U6DL4ZJt-y8.jpg}}
[[Файл:U6DL4ZJt-y8.jpg|міні|Номер за 1985]]
 
'''«Беларускае тэлебачанне і радыё»''' — штотыднёвая [[газета]] на [[беларуская мова|беларускай мове]] [[Дзяржаўны камітэт БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні|Дзяржаўнага камітэту БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні]]. Заснавана ў [[1957]] г. Да [[1960]] г. называлася «Гаворыць Мінск», у [[1960]]—[[1970]] гг. — «Беларускае радыё і тэлебачанне», з [[1970]] г. сучасная назва. Друкуе тэле- і радыёпраграмы, якія трансліруюцца і рэтрансліруюцца на Беларусі па 19 каналах, анонсы тэле- і радыёперадач, інтэрв'ю з іх удзельнікамі і стваральнікамі, тэхнічныя кансультацыі і іншае.
 
8

правак