Розніца паміж версіямі «Беларускае тэлебачанне і радыё (газета)»

|вэб-сайт =
|лагатып=}}
[[Файл:U6DL4ZJt-y8.jpg|міні|нумар за 1985[[Файл:Ki2oaz02LtM.jpg|міні|нумар за 1999]]]]
[[Файл:BsaLMcVc2dM.jpg|міні|нумар за 1992[[Файл:NUfZ5VhhB-Q.jpg|міні|нумар за 1958]][[Файл:XsKacEcgrDQ.jpg|міні|нумар за 1975]]]]
<references />
'''«Беларускае тэлебачанне і радыё»''' — штотыднёвая [[газета]] на [[беларуская мова|беларускай мове]] [[Дзяржаўны камітэт БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні|Дзяржаўнага камітэту БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні]]. Заснавана ў [[1957]] г. Да [[1960]] г. называлася «Гаворыць Мінск», у [[1960]]—[[1970]] гг. — «Беларускае радыё і тэлебачанне», з [[1970]] г. Беларускае тэлебачанне і радыё. Друкуе тэле- і радыёпраграмы, якія трансліруюцца і рэтрансліруюцца на Беларусі па 19 каналах, анонсы тэле- і радыёперадач, інтэрв'ю з іх удзельнікамі і стваральнікамі, тэхнічныя кансультацыі і іншае.
8

правак