Розніца паміж версіямі "Свабода слова ў Беларусі"

др
няма тлумачэння праўкі
др
12 красавіка 2021 года была заборонена трансляцыя тэлеканала «[[Euronews]]»<ref>{{Cite web|date=2021-04-12|title=Мінінфарм забараніў тэлеканал «Еўраньюс». Замест яго запускаюць расійскую «Победу»|url=https://nn.by/?c=ar&i=271274|url-status=live|archiveurl=https://archive.ph/MyMsE|archivedate=2021-04-12|accessdate=2021-04-12|website=|publisher=[[Наша Ніва (1991)|Наша Ніва]]|language=be}}</ref>.
 
У сакавіку 2021 года уў аднабаковым парадку «{{нп3|Белсаюздрук|Белсаюздрук|be-x-old|Белсаюздрук}}» спыніў распаўсюд часопісаў «[[Наша Ніва (1991)|Нашай Нівы]]»: «[[Наша гісторыя]]», «Асцярожна: дзеці!» і «Дуду», – «[[Белкніга]]» таксама адмовілася іх прадаваць, у красавіку гэтак жа зрабіла «Акадэмкніга», якая належыць [[Нацыянальная акадэмія навук Беларусі|Нацыянальнай акадэміі навук Беларусі]], таксама стала вядома, што «[[Белпошта]]» скасуе дамову з іх выдаўцом з ліпеня 2021 года<ref>{{Cite web|date=2021-04-14|title=«Акадэмкніга» адмовілася прадаваць часопіс пра беларускую гісторыю|url=https://novychas.by/hramadstva/akademkniha-admovilasja-pradavac-czasopis-pra-be|url-status=live|archiveurl=https://web.archive.org/web/20210423085109/https://novychas.by/hramadstva/akademkniha-admovilasja-pradavac-czasopis-pra-be|archivedate=2021-04-23|accessdate=2021-04-23|website=|publisher=[[Новы Час (газета)|Новы Час]]|language=be}}</ref>.
 
== Міжнародны маніторынг ==