Розніца паміж версіямі «Беларускае тэлебачанне і радыё (газета)»

няма тлумачэння праўкі
|штат =
|палітычна =
|мова =Беларуская
|перыядычнасць =1 раз у тыдзень
|аб'ём =
|ISSN =
|вэб-сайт =
|лагатып =Беларускае тэлебачанне і радые.jpg
}}
'''«Беларускае тэлебачанне і радыё»''' — штотыднёвая [[газета]] на [[беларуская мова|беларускай мове]] [[Дзяржаўны камітэт БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні|Дзяржаўнага камітэту БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні]]. Заснавана ў [[1957]] г. Да [[1960]] г. называлася «Гаворыць Мінск», у [[1960]]—[[1970]] гг. — «Беларускае радыё і тэлебачанне», з [[1970]] г. «Беларускае тэлебачанне і радыё». Друкуе тэле- і радыёпраграмы, якія трансліруюцца і рэтрансліруюцца на Беларусі па 19 каналах, анонсы тэле- і радыёперадач, інтэрв’ю з іх удзельнікамі і стваральнікамі, тэхнічныя кансультацыі і іншае.
8

правак