Розніца паміж версіямі «Беларускае тэлебачанне і радыё (газета)»

больш не распазнаецца як ізаляваны артыкул, removed: {{ізаляваны артыкул}}
др (дадаю шаблон {{НК}} using AWB)
(больш не распазнаецца як ізаляваны артыкул, removed: {{ізаляваны артыкул}})
'''"Беларускае тэлебачанне і радыё"''', штотыднёвая газета на беларускай мове [[Дзяржаўны камітэт БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні|Дзяржаўнага камітэту БССР па тэлебачанні і радыёвяшчанні]]. Заснавана ў [[1957]] г. Да [[1960]] г. называлася "[[Гаворыць Мінск]]", у [[1960]] – [[1970]] гг. – "[[Беларускае радыё і тэлебачанне]]", з [[1970]] г. сучасная назва. Друкуе тэле- і радыёпраграмы, якія трансліруюцца і рэтрансліруюцца на Беларусі па 19 каналах, анонсы тэле- і радыёперадач, інтэрв’ю з іх удзельнікамі і стваральнікамі, тэхнічныя кансультацыі і іншае.
 
 
{{ізаляваны артыкул}}
 
[[Катэгорыя:Беларускія газеты]]
64 743

праўкі